Livrari si returnari

LIVRARE

Variante de plata

Babyphoria agreeaza doua modalitati de plata: plata ramburs si plata on-line. Plata Ramburs se face la primirea coletului de catre tine. Transportul se efectueaza prin curierat rapid, taxele aferente transportului fiind suportate exclusiv de Client. Plata on-line se face cu ajutorul unui card bancar prin sistemul PlatiOnline, tranzactia va aparea pe extrasul tau de cont ca OnlinePay sau PlatiOnline.

Cardurile ce pot fi utilizate in acest cazuri sunt urmatoarele: Visa, MasterCard, Visa Electron si Maestro prin intermediul PlatiOnline.

 

Livrarea produselor

Durata aproximativa de livrare este de 1-20 zile calendaristice de la momentul confirmarii comenzii. In cazuri exceptionale durata se poate prelungi pana la maxim 30 zile, clientii afectati fiind anuntati in prealabil.

Produsele comandate se livreaza in toata tara prin firmele de curierat FAN Courier sau CARGUS. Comanda este adusa la adresa indicata de tine, in intervalul orar stabilit de comun acord cu curierul.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

La primirea coletului, te rugam sa verifici integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Fara exceptie, acest document se afla in interiorul coletului.

 

Conditii speciale

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant Babyphoria, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Iti multumim pentru ca ai ales www.babyphoria.ro!

RETURNARE

Inainte de a plasa o comanda, te rugam frumos sa verifici cu atentie produsul pe site. Studiaza cu atentie pagina de descriere a produsului unde vei gasi toate informatiile necesare. Pentru a-ti veni cat mai mult in ajutor, ai la dispozitie zoom-ul pentru a avea posibilitatea de a studia in detaliu atat compozitia materialului din care este fabricat produsul, cat si detaliile acestuia. In cazul in care doresti mai multe informatii inainte de plasarea comenzii,  te rugam sa ne contactezi la numelre afisate pe site-ul www.babyphoria.ro sau via email.  

Daca nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai achizitionat de pe www.babyphoria.ro ( produsele au marimi eronat comandate de catre tine, iti doresti un alt model, marime, culoare) sau pur si simplu te-ai razgandit,  poti sa il returnezi, conform legii, in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.

O data ce produsul a ajuns inapoi la noi, in starea initiala in care ti l-am trimis, nefolosit si cu etichetele pe el, in maximum 14 zile calendaristice, conform legii, iti vom returna in contul bancar indicat de catre tine suma platita pentru produsul returnat. 

Conform art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000, in cazul cumpararii de produse de pe www.babyphoria.ro., cumparatorul are dreptul sa opteze doar  o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre client.

Ce trebuie sa fac ca sa returnez un produs?

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare (fara uzura, zgarieturi sau folosite), in cutia originala (nedeteriorata), cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, etc.).  

In cazul articolelor de imbracaminte si incaltaminte nu acceptam produse purtate.

In cazul jucariilor, nu acceptam jucarii cu piese lipsa.

 

ATENTIE!

Nu taiati eticheta interioara a produsului in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat, starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor. Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur.

1. Anunta-ne  in prealabil de intentia de returnare apelandu-ne la numerele de tel afisate pe www.babyphoria.ro sau trimitandu-ne un email la office[@]babyphoria.ro.

2. Vei fi contactat de unul din reprezentatii nostri telefonic sau printr-un email in care ti se vor furniza pasii ce trebuie urmati.

3. Iti recomandam sa folosesti firmele de curierat FAN Courier sau Cargus, partenerele noastre. Pentru a plasa o comanda de ridicare, te rugam sa suni la 021 9336 pentru FAN Courier sau 021 9330 pentru Cargus.

4. Odata ce coletul tau a ajuns la noi, vei fi instiintat telefonic sau via email. Dupa analiza calitativa si cantitativa a produselor returnate iti vom trimite un email cu detalii pe care te rugam sa le verifici cu atentie, intrucat pe baza acestor informatii iti vom efectua plata returului.. Nu uita sa ne transmiti contul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email office[@]babyphoria.ro.

5. Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre client.

Schimbarea unui produs

Putem schimba produsul returnat cu unul similar, o alta masura (acelasi cod, model, culoare, material), in functie de disponibilitatea stocului. Noul produs solicitat la schimb ti-l vom putea trimite numai dupa ce ai returnat produsul cumparat initial. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Iti multumim pentru ca ai ales www.babyphoria.ro!